A hihetetlen luxusról és Shakespeare-szintű drámáról ismert HBO-sorozatban megjelenő New York-i lakások közül most kettő is eladó, így a kíváncsi nézők alaposabban felfedezhetik.
Egy zsarnokoskodó apa (aki nem mellesleg az Egyesült Államok egyik legnagyobb médiamogulja) és négy gyermeke áll az HBO egyik legnagyobb sikerű és a kritikusok által is legelismertebb sorozata, az Utódlás középpontjában. Meg persze a kérdés, hogy ki vegye át az idősödő családfő sokmilliárdos bizniszét. A hátbaszúrások, felvásárlások és egyéb családi drámák mellett egy átlagos néző számára az is legalább ennyire izgalmas, hogy bepillanthat a New York-i elit mindennapjaiba. A valósághűség kedvéért az epizódokat többnyire nem stúdiókban forgatták, hanem valódi luxuslakásokban, amelyek legtöbbször egy felhőkarcoló legtetején csücsülnek, elképesztő kilátást biztosítva. Mindegyik Roy testvér kéglijébe benézhettünk már a kamerákon keresztül, de most két fikciós fivér által birtokolt, tényleg létező ingatlan is kikerült a piacra, ezért viszonylag sok részlet derült ki a szinte felfoghatatlanul drága lakásokról.
Kendall Roy penthouse-a az Upper Eas Side-on található (180 East 88th Street), és jelenleg 29 millió dollárért árulják. A háromszintes, Central Parkra néző komplexum belső tere 512 négyzetméteres, amibe öt háló- és négy fürdőszoba fért be. Mindehhez még egy 325 négyzetméternyi outdoor terület is társul, melyből 200 négyzetmétert egy óriási, a manhattani skyline-ra néző tetőterasz tesz ki. Maga az épület 2019-ben készült el, és ötvenemeletes, így az egyik legmagasabb a környéken.
A legkisebb testvér, Roman Roy azonban még jobban járt, az ő eladósorba került otthona még ennél is drágább. Az ingatlan az Upper West Side 200 Amsterdam nevű épületének 49. és 50. emeletét foglalja el 590 négyzetméteren. A négy hálószobás, négy és fél fürdőszobás (plusz pár teraszos) penthouse-ért jelenleg 38 millió dollárt kérnek, de cserébe nemcsak a Central Parkot és a manhattani panorámát lehet csodálni az ablakokból, de még a Hudson folyóra is rálátni.
Forrás: The Guardian, NY Post
Nyitókép: Sean Hemmerle